Direktlänk till inlägg 2 november 2014

Hey..

Av celine kronberg - 2 november 2014 17:12

Hej finisar..

Idag har jag mått piss..
Jag tog en kopp te och stängde in mig själv på rummet som alltid..
Min kompis har sovit över och har typ stöttat mig idag..

Min "kära" mamma sa lite dumma saker till mig och bara klagade

" du kommer bli tjock"
" vill du bli retad "

Och flera andra saker.. Men det var dom två meningarna som jag blev ledsen för.. Jag hade ett sånt stort behov av att skära mig men jag gjorde det inte..

Ibland känns det som hon inte vill ha mig att jag var ett misstag ;(

Önskar att jag var död.. Alltså orkar inte mer.. Seriöst

Det ända hon gör är att klaga på mig.. Hatar henne så mycket ibland..

Tur att skolan börjar i morgon så jag slipper vara hemma, och träffar dom som betyder allt för mig.. Mina bästa vänner ?? tacksam för att jag träffade dom..

Ha en bra dag och sköt om er finisar <3

Bye..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av celine kronberg - 1 november 2014 12:39


godmorgon finis, jag hoppas ni har sovit gott, vilket jag faktiskt har gjort :) Om ni skär er, så ber jag er att sluta.. Tänk på era framtida barn Er framtida make/fru Era bästa vänner Du kanske inte tror att det du gör kan påverka alla a...

Av celine kronberg - 1 november 2014 00:37


Ni som har det svårt med er själv jag vet exakt hur det känns så jag kommer att skriva lite om det som Kropp,vikt,utseende m.m.. Alla kan inte vara perfekta men alla är fina på sitt eget sätt. Struta i vad alla andra tycker, det du tycker är de...

Presentation

Hi.. jag kommer lägga upp lite ibland.. jag vill typ skriva lite om deppritioner och ängest (stav)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards